Renovace tonerů

Hledáme nové možnosti jak vytisknout co nejvíce stránek na jeden toner a tak co nejvíce využít kapacitu toneru. Každý toner má nový optický válec, stěrku a čip. Poskytujeme doživotní záruku na naše tonery.

Online tiskový audit

Získáte přehledné a detailní statistiky o množství odebraných tonerů a cartridgií a rozpočtu nákladových středisek, vytížení jednotlivých tiskáren ve Vašem sídle a na pobočkách.

Servis a opravy tiskáren

Celkové profylaxe tiskárny a servis za jednu korunu. Účtován je pouze náhradní díl. Tímto ušetříte až 80% z ceny opravy tiskárny, oproti běžnému servisu. Po dobu opravy Vám zapůjčíme tiskárnu.

Konsignační sklad

Poskytujeme pro velké i malé firmy možnost naskladnění renovace tonerů a to bez žádných investic. Spotřební materiál budete mít naskladněn u Vás a bude účtován, až v při vložení do tiskárny.

Výkup tonerů

Vykupujeme prázdné tonery, ktere slouží k další renovaci. Z vykoupeného prázdneho toneru použijeme pouze obal, zbylé části jsou určeny k ekologické likvidaci.



Konsignační sklad

Zavedli jsme konsignační sklady u našich zákazníků. Výhodou konsignačního skladu je, že máte vždy veškerý spotřební materiál na skladě a to bez jakýchkoliv počátečních investic. Konsignační sklad může využívat jakákoliv firma, se spotřebou větší než 10 tonerů ročně.

Konsignační sklad - výhody

- tonery a cartridge budete mít u sebe na firmě a přitom nezaplatíte ani korunu
- platíte pouze, když už bude toner, nebo cartridge skutečně spotřebován
- poštovné neplatíte, stará se o Vás náš obchodní zástupce, který přijede za Vámi
- opravy tiskáren a celkové profylaxe tiskáren jsou účtovány pouze za jednu korunu
- získáte přehledné a detailní statistiky spotřeby ve Vaší společnosti

Konsignační sklad - nevýhody

Znáte nějaké?

Konsignační sklad - jak začít?

Základem všeho je potřeba vědet, jaké máte na firmě tiskárny a jaká je Vaše přibližná spotřeba tonerů, nebo cartridgií. Seznam tiskáren nám můžete poslat mailem a my Vám vyhodnotíme, jaké tonery a cartridge patří do tiskáren, navrhneme Vám počáteční stavy na skladě, včetně cenové kalkulace za spotřební materiál.

V případě, že jste se již rozhodly pro konsignační sklad, nic už nebrání aby naši obchodní zástupci Vám dovezly tonery a cartridge na Váš sklad, popřípadě i další pobočky.

Po schválení cenové kalkulace za spotřební materiál, Vám vygenerujeme přístupové údaje do administrační sekce konsignačního skladu.

Evidenci jednotlivých konsignačních skladů, můžete pověřit Vámi zvolené zaměstnance na pobočkách a přidělit jim vlastní přihlašovací údaje, z možnosti nastavení přístupových práv do jednotlivých sekcí. Samotný výdej toneru, nebo cartridge z konsignačního skladu, je jednoduchý. Stačí se odkudkoliv z ČR přihlásit, pomocí uživatelského jména a hesla a provést výdej ze skladu. Výhodou je, že veškeré Vámi provedené výdeje, jsou zařazovány podle nákladových středisek a cílových skupin zaměstnanců. Získáte tak, přehledné statistiky odběrů, seznamy připojených tiskáren, kopírek a faxů. Na konsignačním skladě, budete mít vždy, zásobu spotřebního materiálu. Naši obchodní zástupci, pravidelně doplňují stavy tonerů a cartridií. Vyúčtování konsignačního skladu, se provádí pouze v případě, pokud byl v aktuálním měsíci proveden nějaký výdej ze skladu. V případě Vašeho zájmu o konsignační sklad, nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám zpracujeme cenovou kalkulaci spotřebního materiálu, pro Vaše tiskárny, kopírky a faxy.